Veel gestelde vragen

Welke verzendopties heb ik?

Wij bieden standaard en expres diensten aan, afhankelijk van uw voorkeur. Wanneer u kiest voor het verzenden met expres zullen wij u meer dan de standaard verzendkosten in rekening brengen.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

We bieden de mogelijkheid om te betalen met PayPal, iDeal en Creditcard.
We werken met een betalingssysteem via INGENICO ( OGONE ) . U kunt op hun website terecht voor meer informatie over betalingsmethoden: www.payment-services.ingenico.com

Is het mogelijk om internationaal te verzenden?

Ja, we sturen uw aankoop naar de gewenste locatie.

Kan ik mijn bestelling volgen met Track & Trace?

Onmiddellijk na uw bestelling te hebben gecontroleerd, zullen wij u het Track & Trace nummer sturen via email.

Wat zijn mijn verzendkosten?

Uw verzendkosten zijn afhankelijk van de voorkeuren, het hangt ook af van het gewicht van het item en de bestemming van verzendadres. Echter, verzendkosten zijn gratis bij bestellingen boven de €100,-

Verzendkosten onder €100,- bedragen:
Verzending BENELUX : €5,-
Verzending Europa : €10,-
International Shipping : €20,-

Express shipping will be calculated during checkout time, and we will notify you by e-mail.

Hoe kan ik ruilen of mijn bestelling retourneren?

Voor het retourneren van producten, neem contact op met onze klantenservice ( info@kaliber-life.com ).

Waarom moet ik een account aanmaken?

Zo hebben wij de gegevens om uw aankoop te verwerken en om het product op te sturen naar de gewenste locatie.

Hoe kan ik mijn account aanmaken?

Klik op ‘Mijn Account’ rechtsboven en vul het formulier in. Nadat wij uw gegevens hebben gecontroleerd, zullen we een bevestiging per e -mail sturen. Daarna kunt u inloggen op uw account.

Hoe kan ik contact opnemen met het Customer Care Team?

Voor vragen omtrent bestelling, product informatie en aftersale service, stuur een e-mail naar: info@kaliber-life.com